Rooster Woerden

 Rooster per 1 april 2018

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
09.30 uur Pilates2GO
zaal: Groepsleszaal
Pilates2GO is spierversterkende les. Bij pilates is de focus op rug-, buik- en bekkenbodemspieren. Hierbij komen zowel kracht, lenigheid als stabiliteit aan bod.
Yoga2GO
zaal: Groepleszaal
Yoga2GO wordt gekenmerkt door de ideale mix van inspanning en ontspanning. Yoga leidt tot een krachtig en soepel spierstelsel, met als doel om lichaam en geest meer in balans te brengen. De lessen zijn geschikt voor iedereen en kan op eigen tempo en niveau worden meegedaan.
09.30 uur Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
19.00 uur Pump2GO
zaal: Groepsleszaal
Pump2GO een zeer effectieve groepstraning waarbij je gebruik maakt van een halter met gewichten. De zwaarte van de gewichten wordt aangepast aan jouw wensen. Deze les is ideaal als je wilt werken aan je hele lichaam. Je voelt je fitter en krijgt meer energie & kracht.
Zumba2GO
zaal: Groepsleszaal
Zumba2GO is een combinatie van fitness- en dansbewegingen op diverse Latin muziek; zoals Salsa, Merengue, Calypso, Reggaeton maar ook Flamenco en Hip Hop. Het is een vet verbrandende en spier verstevigende training die voor alle leeftijden en niveaus toegankelijk is.  
Pump2GO
zaal: Groepleszaal
Pump2GO een zeer effectieve groepstraning waarbij je gebruik maakt van een halter met gewichten. De zwaarte van de gewichten wordt aangepast aan jouw wensen. Deze les is ideaal als je wilt werken aan je hele lichaam. Je voelt je fitter en krijgt meer energie & kracht.
Zumba2GO
zaal: Groepsleeszaal
Zumba2GO is een combinatie van fitness- en dansbewegingen op diverse Latin muziek; zoals Salsa, Merengue, Calypso, Reggaeton maar ook Flamenco en Hip Hop. Het is een vet verbrandende en spier verstevigende training die voor alle leeftijden en niveaus toegankelijk is.
Kickboks2GO
zaal: Groepsleszaal
Tijdens Kickboks2GO krijgen deelnemers een kickboks training volkomen aangepast op ieder individu. Dat betekent dat beginners met beginners trainen en gevorderden met gevorderden. De les bestaat uit een stevige warming-up, techniek, conditionele oefeningen en krachtoefeningen. Nieuwe deelnemers kunnen tussenstijds instromen daarbij wordt de basis apart uitgelegd.
19.30 uur Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
20.00 uur Boks2GO
zaal: Groepsleszaal
In deze “rauwe” les wordt het uiterste gevergd van zowel mannen als vrouwen!! Door middel van trap/stootkussens worden er oefeningen uitgevoerd in combinatie met zware cardio. Hard werken staat centraal in deze les, bijna non-stop!! De technieken worden goed uitgelegd alvorens er gewerkt gaat worden. Alle oefeningen worden klassikaal gedaan omdat iedereen hier aan mee kan doen. Het enige wat je nodig hebt is energie en doorzettingsvermogen. Are you FIT2GO?!
Kickboks2GO
zaal: Groepsleszaal
Tijdens Kickboks2GO krijgen deelnemers een kickboks training volkomen aangepast op ieder individu. Dat betekent dat beginners met beginners trainen en gevorderden met gevorderden. De les bestaat uit een stevige warming-up, techniek, conditionele oefeningen en krachtoefeningen. Nieuwe deelnemers kunnen tussenstijds instromen daarbij wordt de basis apart uitgelegd.
Pilates2GO
zaal: Groepsleszaal
Pilates2GO is spierversterkende les. Bij pilates is de focus op rug-, buik- en bekkenbodemspieren. Hierbij komen zowel kracht, lenigheid als stabiliteit aan bod.