Rooster Uithoorn

 Rooster per 1 februari 2018

Maandag Dinsdag Woensdag Donderdag Vrijdag Zaterdag Zondag
09.30 uur Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Shape2GO
zaal: Groepleszaal
Shape2GO is de les die alles in zich heeft. In slechts een uur tijd train je op motiverende muziek je hele lichaam. Door de combinatie van cardio- en krachttraining verbrandt je veel calorieën, en werk je tegelijkertijd aan het strakker maken van je lichaam!
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
Yoga2GO
zaal: Groepsleszaal
Yoga2GO wordt gekenmerkt door de ideale mix van inspanning en ontspanning. Yoga leidt tot een krachtig en soepel spierstelsel, met als doel om lichaam en geest meer in balans te brengen. De lessen zijn geschikt voor iedereen en kan op eigen tempo en niveau worden meegedaan.  
9.30 uur  Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
19.00 uur Kickboks2GO
zaal: Groepsleszaal 
Box2GO is een vechtsport waarbij zowel de handen als de benen mogen worden gebruikt. De stoten van het boksen worden gecombineerd met de trappen uit sporten zoals karate en taekwondo. Deze les is doeltreffend en grensverleggend, het verbetert je uithoudingsvermogen en kracht. Zin om het gevecht aan te gaan??

CrossFit2GO
zaal: Functionele zone
CrossFit2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Je traint met alledaagse bewegingen die constant variëren met een hoge intensiteit. Door de variatie wordt je lichaam continue geprikkeld en laat je je lichaam niet wennen aan de training. Hierdoor gaat je vetverbranding omhoog. Je wordt fitter, sterker en sneller.
Shape2GO
zaal: Groepsleszaal
Shape2GO is de les die alles in zich heeft. In slechts een uur tijd train je op motiverende muziek je hele lichaam. Door de combinatie van cardio- en krachttraining verbrandt je veel calorieën, en werk je tegelijkertijd aan het strakker maken van je lichaam!
Kickboks2GO
zaal: Groepsleszaal
Box2GO is een vechtsport waarbij zowel de handen als de benen mogen worden gebruikt. De stoten van het boksen worden gecombineerd met de trappen uit sporten zoals karate en taekwondo. Deze les is doeltreffend en grensverleggend, het verbetert je uithoudingsvermogen en kracht. Zin om het gevecht aan te gaan??
Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.
20:00 uur Bootcamp2GO
zaal: Functionele zone
Bootcamp2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Er worden verschillende materialen gebruikt om de afwisseling groot te houden en zo op verschillende manieren kracht en uithoudingsvermogen te trainen.  
Dance2GO
zaal: groepleszaal
Dance2GO laat je kennismaken met geweldige, nieuwe dansmoves. De muziek is heeft invloeden uit de huidige top40 maar ook de beste classics en swingende Latin beats. Tijdens deze workout verbeter je je coördinatie en conditie.
PilaYoga2GO
zaal: groepsleszaal
PilaYoga2GO is een samentrekking van Pilates en Yoga. Bij pilates is de focus op rug-, buik- en bekkenbodemspieren. Hierbij komen zowel kracht, lenigheid als stabiliteit aan bod. Bij yoga staat de ademhaling centraal.
CrossFit2GO
zaal: Functionele zone
CrossFit2GO is een combinatie van conditie-, core- , kracht- en snelheidstraining. Je traint met alledaagse bewegingen die constant variëren met een hoge intensiteit. Door de variatie wordt je lichaam continue geprikkeld en laat je je lichaam niet wennen aan de training. Hierdoor gaat je vetverbranding omhoog. Je wordt fitter, sterker en sneller.